Лабораторне 1
Завдання 3
віртуальна екскурсія до музею писанки м.Коломия
Завдання 6.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику
використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ.В якому подана вся інформація про
наш університет ,викладачів. Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут
математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту;
Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут
іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-
географічний факультет.
Лабораторне 3
Завдання 1. Опишіть алгоритм роботи викладача з навчальними ресурсами ІОС.
Праця викладача з навчальними ресурсами в ІОС будується за таким алгоритмом:
1. Аналіз результатів роботи з вивчення тематичних блоків студентами.
2. Визначення рівня засвоєння кожним студентом змісту навчального матеріалу з
використання засобів ІКТ, які представлені в навчальному освітньому середовищі.
3. Вибір методики проведення навчальних занять з аналізом можливості використання
інформаційних ресурсів.
4. Проведення порівняльного аналізу цілей і результатів вивчення студентами навчального
матеріалу згідно з навчальною програмою відповідно до навчального плану.
5. Здійснення інтеграції навчальних матеріалів засобами ІКТ.
Виходячи з цього, впровадження ІОС дає можливість його використання в якості:
− засобу навчання;
− інструмента пізнання;
− засобу телекомунікації;
− засобу розвитку особистості;
− ефективного інструменту контролю та корекції результатів навчальної діяльності.
Завдання 5. Опишіть здійснення дистанційного навчання за однією з обраних
моделей змішаного навчання. Обґрунтувати свій вибір.
Навчання здійснюється за схемою:
ДН → очна сесія → самостійне вивчення на основі інформаційно-телекомунікаційних
технологій (ІКТ)
− ДН (формування базових знань під час вивчення теоретичного матеріалу);
− очна сесія (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія з даної теми);
− самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального матеріалу,
спілкування засобами ІКТ).
За даною моделлю організовується як самостійна робота учнів (студентів) так і аудиторне
навчання, на якому викладач може пояснити всі незрозумілі моменти та підчас, наприклад,
дискусій відбувається більше розуміння матеріалу, та корекція знань.
Завдання 7. Наведіть приклад використання m-learning в навчальному процесі
ВНЗ та опишіть відповідну педагогічну технологію.
Середовище дозволяє студентам і викладачам здійснювати спільну роботу в будь-
який час незалежно від місця їхнього находження, застосовуючи ефективні засоби навчання.
В цьому навчанні використовуються презентації у вигляді слайдів, відеозаписи лекцій,
використовуються електронні навчальні модулі, довідникові матеріали, електронні
підручники (посібники), доступ та використання електронних бібліотек. Колектив ЛДУ БЖД
постійно розширює спектр освітніх послуг, намагається зробити навчання більш доступним,
працює над вдосконаленням свого інформаційного освітнього середовища, використовуючи
мобільні пристрої: «Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК)», смартфони, мобільні
телефони, розробляє та впроваджує дистанційне навчання, консультування та ін.
Також на мобільних телефонах, планшетах та ін.. можна використовувати калькулятори,
періодичні таблиці, підручники, словники, тощо.
лабораторне 4
Завдання 1. Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої
дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх
використання в навчальному процесі ВНЗ.
ЕНМК завжди можуть бути присутні з студентом, викладачу не потрібно
перевіряти тести, оскільки це робить комп’ютер, студентам не потрібно записувати лекції
( а лише слухати), оскільки їх викладач може надати у електронному вигляді,тощо.
Недоліками ЕНМК є значна вартість, необхідність програмного забезпечення для
роботи, оволодіння особливостями інтерфейса кожного окремого ЕНМК, необхідність
набуття студентами спеціальних навичок маніпуляції мультимедійними ресурсами.
НМК більше доступні для студентів і викладачів.
Недоліками НМК є незручність у користуванні (студентам і викладачам
необхідно приносити багато підручників і т.д.), нмк не завжди може бути присутній у
студентів чи викладачів.
Завдання 3
віртуальна екскурсія до музею писанки м.Коломия
Завдання 6.
Опишіть ЄІОС свого навчального закладу, його зміст, наповнення та методику
використання в підготовці майбутнього фахівця.
На базі нашого університету розроблений сайт ВДПУ.В якому подана вся інформація про
наш університет ,викладачів. Вся інформація про дисципліни.
В університеті функціонують сім інститутів: Інститут філології й журналістики, Інститут
математики, фізики і технологічної освіти; Інститут фізичного виховання та спорту;
Інститут історії, етнології і права; Інститут педагогіки, психології і мистецтв; Інститут
іноземних мов, Інститут магістратури, аспірантури і докторантури, а також природничо-
географічний факультет.
Лабораторне 3
Завдання 1. Опишіть алгоритм роботи викладача з навчальними ресурсами ІОС.
Праця викладача з навчальними ресурсами в ІОС будується за таким алгоритмом:
1. Аналіз результатів роботи з вивчення тематичних блоків студентами.
2. Визначення рівня засвоєння кожним студентом змісту навчального матеріалу з
використання засобів ІКТ, які представлені в навчальному освітньому середовищі.
3. Вибір методики проведення навчальних занять з аналізом можливості використання
інформаційних ресурсів.
4. Проведення порівняльного аналізу цілей і результатів вивчення студентами навчального
матеріалу згідно з навчальною програмою відповідно до навчального плану.
5. Здійснення інтеграції навчальних матеріалів засобами ІКТ.
Виходячи з цього, впровадження ІОС дає можливість його використання в якості:
− засобу навчання;
− інструмента пізнання;
− засобу телекомунікації;
− засобу розвитку особистості;
− ефективного інструменту контролю та корекції результатів навчальної діяльності.
Завдання 5. Опишіть здійснення дистанційного навчання за однією з обраних
моделей змішаного навчання. Обґрунтувати свій вибір.
Навчання здійснюється за схемою:
ДН → очна сесія → самостійне вивчення на основі інформаційно-телекомунікаційних
технологій (ІКТ)
− ДН (формування базових знань під час вивчення теоретичного матеріалу);
− очна сесія (детальний розгляд теми, обговорення та дискусія з даної теми);
− самостійне вивчення (виконання завдань на базі вивченого навчального матеріалу,
спілкування засобами ІКТ).
За даною моделлю організовується як самостійна робота учнів (студентів) так і аудиторне
навчання, на якому викладач може пояснити всі незрозумілі моменти та підчас, наприклад,
дискусій відбувається більше розуміння матеріалу, та корекція знань.
Завдання 7. Наведіть приклад використання m-learning в навчальному процесі
ВНЗ та опишіть відповідну педагогічну технологію.
Середовище дозволяє студентам і викладачам здійснювати спільну роботу в будь-
який час незалежно від місця їхнього находження, застосовуючи ефективні засоби навчання.
В цьому навчанні використовуються презентації у вигляді слайдів, відеозаписи лекцій,
використовуються електронні навчальні модулі, довідникові матеріали, електронні
підручники (посібники), доступ та використання електронних бібліотек. Колектив ЛДУ БЖД
постійно розширює спектр освітніх послуг, намагається зробити навчання більш доступним,
працює над вдосконаленням свого інформаційного освітнього середовища, використовуючи
мобільні пристрої: «Кишеньковий персональний комп’ютер (КПК)», смартфони, мобільні
телефони, розробляє та впроваджує дистанційне навчання, консультування та ін.
Також на мобільних телефонах, планшетах та ін.. можна використовувати калькулятори,
періодичні таблиці, підручники, словники, тощо.
лабораторне 4
Завдання 1. Проведіть порівняльний аналіз НМК та ЕНМК з будь-якої
дисципліни, виділіть окремо переваги та недоліки кожного з них у процесі їх
використання в навчальному процесі ВНЗ.
ЕНМК завжди можуть бути присутні з студентом, викладачу не потрібно
перевіряти тести, оскільки це робить комп’ютер, студентам не потрібно записувати лекції
( а лише слухати), оскільки їх викладач може надати у електронному вигляді,тощо.
Недоліками ЕНМК є значна вартість, необхідність програмного забезпечення для
роботи, оволодіння особливостями інтерфейса кожного окремого ЕНМК, необхідність
набуття студентами спеціальних навичок маніпуляції мультимедійними ресурсами.
НМК більше доступні для студентів і викладачів.
Недоліками НМК є незручність у користуванні (студентам і викладачам
необхідно приносити багато підручників і т.д.), нмк не завжди може бути присутній у
студентів чи викладачів.